<< Ik wil meer zien

Bringing Halloween to life

Als Amerikanen ergens dol op zijn, dan is het wel op Halloween. En als iets big in the States is, dan is het in Europa nog slechts een kwestie van tijd. Niet zo gek dus dat het Amerikaanse Dawn in Europa het echte Halloween feest tot leven wil brengen en daarmee hun klanten de kans bieden zich optimaal te onderscheiden in de markt. Dat gieten we bij Foodstijl met alle plezier in een ware ‘Monsters you will love to eat!’ campagne. Spooky maar met een dikke knipoog.

Watch out for scary designs
Spider-donut, Mummy-cookie,  Spooky-eyes cake… het zijn zo maar even wat namen van onze starplayers in de Halloween campagne. Deze vriendelijke en eetbare monstertjes zijn toegepast in een brede, Europese campagne. Met uitgekiende uitingen richting pers, groothandel, bakkerijen / foodservice en consumenten. En met als kers op de taart het unieke pakket POS materiaal waarmee in een handomdraai iedere ‘bakeryshop’ in Halloween stijl is om te toveren. Raam- en counterstickers, slingers, posters, monsterpiramides, spider-wobblers, trick-or-treat boxes…. Wie de limited edition Monsterbox opent wordt overladen met unieke Halloween feestartikelen met een duidelijke selling-out-functie.

Dawn Halloween - Foodstijl
 
 
 
 

Halloween, the movie

Om van Halloween alles behalve een horrorfeest te maken is de campagne naast alle ontwikkelde materialen ook ondersteund met diverse video’s. Van teasers tot ‘How to boost Halloween in your store’ instructievideo’s, Foodstijl en team Dawn hebben alles in het werk gesteld om van Halloween een feest te maken in de kassa’s van de Europese bakkerijen. Dus kom maar op met die engste dag van het jaar, wij durven zeker te kijken tot het einde!