De link van foodstijl naar IJspaleis gaat ver terug in de tijd. Het ijsmerk Le Pâtissier heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een eigentijds merk in retail. Met dit merk biedt IJspaleis, dat zich van huis uit focust op private label oplossingen, een goed assortiment ijs met interessante afnamehoeveelheid.
Thuis in de vriezer
In de meest recente restyling van de Patissier verpakkingslijn zijn een aantal drastische wijzingen doorgevoerd. Na jaren is er in volle overeenstemming afscheid genomen van het lidwoord ‘Le’ en is het logo eigentijds uitgevoerd. Hierdoor stelt het merk zich beter bereikbaar op voor een grotere groep consumenten. Met ‘Thuis bij de consument’ in het achterhoofd, is een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld waarbij fotografie de hoofdrol heeft. De styling heeft het karakter ‘zoals het bij je thuis van de vriezer op tafel wordt gezet’ meegekregen en dat is in het inmiddels flink uitgebreide assortiment een duidelijk herkenningspunt geworden.
De perfecte oplossing
De link van foodstijl naar IJspaleis gaat ver terug in de tijd. Het ijsmerk Le Pâtissier heeft zich in de loop der jaren ontwikkeld tot een eigentijds merk in retail. Met dit merk biedt IJspaleis, dat zich van huis uit focust op private label oplossingen, een goed assortiment ijs met interessante afnamehoeveelheid.
Thuis in de vriezer
In de meest recente restyling van de Patissier verpakkingslijn zijn een aantal drastische wijzingen doorgevoerd. Na jaren is er in volle overeenstemming afscheid genomen van het lidwoord ‘Le’ en is het logo eigentijds uitgevoerd. Hierdoor stelt het merk zich beter bereikbaar op voor een grotere groep consumenten. Met ‘Thuis bij de consument’ in het achterhoofd, is een nieuwe visuele identiteit ontwikkeld waarbij fotografie de hoofdrol heeft. De styling heeft het karakter ‘zoals het bij je thuis van de vriezer op tafel wordt gezet’ meegekregen en dat is in het inmiddels flink uitgebreide assortiment een duidelijk herkenningspunt geworden.