Als je familie professioneel brood bakt vanaf 1899, dan ken je als vierde generatie bakker je klassiekers. De namen Jan Bussing en Bussing Brood hebben niet voor niets een hoge bekendheid in brood voor consumenten én horeca. Maar ook al draai je al meer dan een eeuw mee, soms is het tijd voor vernieuwing. 2017 werd het jaar van de nieuwe visuele identiteit voor Bussing Brood.
Nieuw logo, vertrouwd lekker
Een merk nieuw leven inblazen door te kiezen voor een traditionele uitstraling? Dat is precies wat we bij Bussing Brood hebben gedaan. Het statige, typografische ontwerp positioneert het corporate merk direct boven de eigen productmerken als B’rustiek, Rogge Rakker en Geweldenaer. Met deze duidelijke structuur hebben al deze klassiekers direct een herkenbare plaats in brochures, website, beursaankleding, etc. Daarnaast biedt de vernieuwde look & feel van Bussing Brood de perfecte basis voor een heldere lijn in verpakkingen, autobeletteringen en correspondentiematerialen. Bussing Brood is weer helemaal klaar voor de komende decennia.