<< I want to see more

Degens Smaak Magazine

Foodstijl werkt al jaren als trotse adviseur en designer van Dawn Europe. Dit van oorsprong Amerikaanse bedrijf levert wereldwijd vanuit een cross-channel portfolio (sweet) bakery producten.

De helpende hand naar de Europese bakkers
Door het steeds uitgebreidere aanbod taart en gebak in retail, is het voor Europese bakkers een flinke uitdaging om klanten te behouden. Dawn reikt de helpende hand met een door foodstijl ontwikkelde European Campaign. Onder het motto ‘Creating New Traditions’ worden lokale bakkers geïnspireerd hun ‘local heroes’ opnieuw uit te vinden. Een mooie kans waarbij Dawn diverse hulpmiddelen beschikbaar stelt.

Degens - Foodstijl
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Stand voor Visbeurs 2017

De campagne behelst een level waarin bakkers geactiveerd moeten worden en een level waarin praktische tools beschikbaar komen. Voor het activatiedeel worden de bakkers aangesproken op hun passie voor het vak. In een aantal fotoshoots zijn zorgvuldig geselecteerde modellen uitgedaagd deze passie te verbeelden.

Het praktische level biedt instore ondersteuning bij lokale distribiteurs en online pos-materiaal. Foodstijl gebruikte bij de ontwikkeling hiervan efficiënt het netwerk van foodfotografen, foodstylisten en illustrators. De campagne gaat van start in 2017 en zal zich daarna nog diverse vlakken doorontwikkelen.

 
 
<< Ik wil meer zien

Degens laat smaakinspiratie op de deurmat vallen

De ambachtelijke versspecialist inspireren? Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Je moet van goede huizen komen om deze groep connaisseurs écht te verrassen. Laat Foodstijl nu net de juiste mix in huis hebben om het Degens Smaak Magazine weer helemaal op smaak te krijgen voor de komende jaren. Resultaat: een vernieuwd magazine waarvan bij iedereen het water in de mond loopt.

De Smaak Inspiratie van Degens
Na de restyling van het merk Degens kon het al een tijdje meedraaiende Smaak Magazine niet achterblijven. De Foodstijl-specialisten zetten uiteraard graag de tanden in de uitdaging om vakmanschap, smaak, inspiratie en kwaliteit te vertalen naar een halfjaarlijks magazine waar men reikhalzend naar uit gaat kijken. Naast het voorstel om de titel van het magazine te veranderen in ‘De Smaak Inspiratie van Degens’, is de volledige look & feel ge-update waarbij in het design ook sterker ingaat op de seizoenen. Een warme mix voor de winter, een frisse voor de zomer en altijd boordevol smaak!

Degens - Foodstijl
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Met smaak gepresenteerd

De kunst van een goede (kruiden)mix zit in de brede toepasbaarheid. Dus als Foodstijl een mooi format weglegt voor een magazine, dan kunnen we die look & feel natuurlijk ook goed vertalen naar bijvoorbeeld een beursstand. De Smaak Inspiratie van Degens kon daardoor prima gepresenteerd worden op de Visbeurs. Dat is de kracht van een goed doordacht concept. Dat is altijd op smaak.